#7863 | 2017-01-30 Warszawa, Poland

Inżynier Contact Center

INFORMACJE O PROJEKCIE:
  • Branża: Contact Center
  • Typ projektu: Wsparcie
  • Lokalizacja: Warszawa (dzielnica Praga Południe)
  • Język projektu: Polski oraz Angielski komunikatywny
  • Wynagrodzenie: Do 60 PLN/H + VAT
  • Długość projektu: Współpraca długoterminowa (wieloletnia), pierwszy kontrakt podpisywany na 12 miesięcy.
  • Start: Od zaraz
  • Współpraca typu: B2B

ROLA W PROJEKCIE:
  • udział w projektach wdrożeniowych dla klientów
  • analiza potrzeb klienta
  • przeprowadzanie szkoleń w zakresie usług i aplikacji udostępnianych dla klientów
  • druga linia wsparcia dla użytkowników oferowanych rozwiązań
  • debugging i rozwiązywanie incydentów dla zgłoszonych problemów
  • współpraca z supportem dostawców rozwiązań
  • udział w pracach nad rozwojem platformy
  • testowanie nowych wersji platformy

WYMAGANIA:
  • znajomość niektórych z rozwiązań i technologii Microsoft: Windows Server, AD, IIS, WSUS, DNS, MSSQL
  • wiedza w temacie administracji sieciami IP, dobra znajomość zagadnień sieciowych
  • znajomość terminologii/rozwiązań call center i PBX
  • znajomość zagadnień dla sieci głosowych (pakietowych i komutowanych)

NICE TO HAVE:
  • Microsoft .NET Framework
  • znajomość rozwiązań contact center takich jak: Genesys, Interactive Intelligence, Avaya, Cisco CM, Altitude
  • Linux OS

OFERUJEMY:
  • Długofalową współpracę przy projektach z różnych branż
  • Relacje oparte na zaufaniu i regułach fair play
  • Elastyczne godziny pracy
  • Benefity: karta Medicover, karta Multisport
  • Pakiet relokacyjny oraz program rekomendacji


Start: Od zaraz
Czas trwania: Długoterminowa współpraca
Lokalizacja: Warszawa, Poland
Type: Freelance

Projekt zamknięty

Przepraszamy, już nie poszukujemy konsultantów do tego projektu.

Przejdź do zakładki ”Bieżące projekty”, aby zobaczyć listę aktualnych propozycji.

Jeżeli jesteś naszym potencjalnym klientem i poszukujesz tego typu konsultantów, użyj naszego formularza "Przejrzyj CV konsultanta".