#8751 | 2017-06-05 Warszawa, Poland

Specjalista wsparcia Service Desk

INFORMACJE O PROJEKCIE:
  • Branża: ubezpieczeniowa
  • Typ projektu: Service Desk / II linia wsparcia
  • Lokalizacja: praca w siedzibie klienta w Warszawie (Śródmieście)
  • Podróże służbowe: nie
  • Możliwość pracy zdalnej: nie
  • Język projektu: polski / angielski (wymagany)
  • Długość projektu: przynajmniej do końca 2017 roku
  • Start: ASAP
  • Współpraca typu: B2B

ROLA W PROJEKCIE:
  • Obsługa wniosków w SDM na II linii wsparcia.
  • Kontakt z użytkownikiem odnośnie złożonego wniosku, weryfikacja poprawności.
  • Przekazywanie informacji odnośnie kluczy licencyjnych.
  • Obsługa procesu cyklicznych deinstalacji licencji (wskazanie na podstawie raportu licencji nieaktywnych, zlecanie deinstalacji, komunikacja z użytkownikami).

WYMAGANIA:
  • Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów).
  • Minimum 2 letnie doświadczenie we wsparciu Service Desk.
  • Znajomość obszaru zagadnień informatycznych i licencyjnych.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacji warunków licencyjnych.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami wspierającymi zarządzanie licencjami.

OFERUJEMY:
  • Relacje oparte na zaufaniu i regułach fair play.
  • Pracę u prestiżowego klienta z branży ubezpieczeniowej.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w modelu B2B.
  • Pakiet opieki medycznej.
  • Program rekomendacji.


Start: ASAP
Czas trwania: przynajmniej do końca 2017 roku
Lokalizacja: Warszawa, Poland
Typ projektu: Praca na zlecenie

Projekt zamknięty

Przepraszamy, już nie poszukujemy konsultantów do tego projektu.

Przejdź do zakładki ”Bieżące projekty”, aby zobaczyć listę aktualnych propozycji.

Jeżeli jesteś naszym potencjalnym klientem i poszukujesz tego typu konsultantów, użyj naszego formularza "Przejrzyj CV konsultanta".