#8873 | 2017-08-29 Kraków, Poland

Administrator (Bankowość elektroniczna)

INFORMACJE O PROJEKCIE:
  • Branża: Bankowość.
  • Typ projektu: Administracja / Utrzymanie.
  • Lokalizacja: Kraków.
  • Podróże służbowe: nie.
  • Możliwość pracy zdalnej: nie.
  • Język projektu: polski / angielski (B2/C1).
  • Długość projektu: do końca 2017 roku (z możliwością przedłużenia).
  • Start: ASAP.
  • Współpraca typu: B2B.

ROLA W PROJEKCIE:
  • Administracja aplikacji bankowych i baz danych.
  • Udział w projektach bankowych.
  • Wsparcie użytkowników aplikacji w ramach II Linii Wsparcia Technicznego (Service Desk).
  • Współpraca z dostawcami oprogramowania przy utrzymaniu systemów oraz planowaniu ich rozwoju.

WYMAGANIA:
  • Praktyczna znajomość systemu operacyjnego LINUX RedHat.
  • Doświadczenie w administracji bazą danych Oracle i/lub MS SQL.
  • Praktyczna znajomość systemu MS Windows 2012/2016 Serwer.
  • Praktyczna znajomość języków skryptowych (PL/SQL, TSQL).
  • Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych (TCP/IP).
  • Umiejętności analitycznego myślenia oraz dobra organizacja czasu pracy.
  • Znajomość podstaw programowania oraz podstaw księgowości bankowej.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane nauki ścisłe i ekonomiczne.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.

MILE WIDZIANE:
  • Znajomość zagadnień IT w bankowości internetowej i mobilnej.
  • Znajomość technologii HazelCast.;
  • Znajomość MS SQL GRID.
  • Znajomość SOA IBM MQ.
  • Znajomość języka francuskiego.

OFERUJEMY:
  • Możliwość rozwoju i współpracy z prestiżowym bankiem.
  • Relacje oparte na zaufaniu i regułach fair play.
  • Benefity: karta Medicover, karta Multisport.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w modelu B2B.


Lokalizacja: Kraków, Poland
Typ projektu: Praca na zlecenie

Projekt zamknięty

Przepraszamy, już nie poszukujemy konsultantów do tego projektu.

Przejdź do zakładki ”Bieżące projekty”, aby zobaczyć listę aktualnych propozycji.

Jeżeli jesteś naszym potencjalnym klientem i poszukujesz tego typu konsultantów, użyj naszego formularza "Przejrzyj CV konsultanta".