#13249 | 2019-03-01 Warszawa, Poland

Analityk Biznesowo - Systemowy

INFORMACJE O PROJEKCIE:
  • Branża: Finansowa
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Długość projektu: 12 miesięcy
  • Współpraca typu: B2B
  • Start: ASAP

ROLA W PROJEKCIE:
  • Analiza wymagań biznesowych.
  • Analiza danych, dokumentacji oraz procesów biznesowych klienta.
  • Tworzenie analiz systemowych i rozwiązań funkcjonalnych.
  • Tworzenie dokumentacji funkcjonalnej.

WYMAGANIA:
  • Doświadczenie na stanowisku analityka systemowego/biznesowego.
  • Umiejętności projektowania rozwiązań IT.
  • Znajomość SQL oraz Sharepoint.
  • Znajomość funkcjonowania bankowego systemu rozliczeń KIR/SWIFT/SEPA.
  • Umiejętność zbierania oraz dokumentowania wymagań biznesowych i funkcjonalnych.
  • Doświadczenie w branży bankowej.
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.

OFERUJEMY:
  • Relacje oparte na zaufaniu i regułach fair play.
  • Benefity: karta Medicover, karta Multisport.


Lokalizacja: Warszawa, Poland
Typ projektu: Praca na zlecenie

Projekt zamknięty

Przepraszamy, już nie poszukujemy konsultantów do tego projektu.

Przejdź do zakładki ”Bieżące projekty”, aby zobaczyć listę aktualnych propozycji.

Jeżeli jesteś naszym potencjalnym klientem i poszukujesz tego typu konsultantów, użyj naszego formularza "Przejrzyj CV konsultanta".

ProData Consult przechowuje dane w przeglądarce / urządzeniu za pomocą plików cookie w celu zbierania statystyk i optymalizacji naszych stron internetowych oraz opcjonalnie w reklamach kierowanych. Akceptując, wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji. Zawsze możesz wycofać swoją zgodę tutaj: Polityka prywatności & pliki cookies

Strona wymaga użycia "Niezbędnych plików cookie". Nasze niezbędne pliki cookie są wykorzystywane wyłącznie w celu zapewnienia funkcjonowania strony i usługi internetowej.

Wybrane usługi stron trzecich mogą przechowywać pliki cookie w celu umieszczania kierowanych reklam, które