#15804 | 2020-02-12 Midtjylland, Denmark

Analyse - Open Source - NY BESKRIVELSE

Vi søger en konsulent der kan assistere en stor kunde i Jylland med en opgave.

Kunden er i dag en stor bruger af Microsoft-kontorpakken og MS-produkter i øvrigt på +10.000 arbejdspladser.

Kunden overvejer at udskifte Microsoft med Open Source-produkter og skal have gennemført en række forskellige analyser i denne sammenhæng.

Fase 1 - i denne fase sigtes mod analyse af brugernes anvendelse og brugsanalyser vedr. MS-kontorpakken – hvilke arbejdspladstyper kan man få brugene opdelt i og hvordan er brugsmønstre og brugsscenarier. I forhold til et skifte til Open Source skal der vurderes ift. Sikkerhed/GDPR ligesom brugernes anvendelse af andre software-løsninger og teknisk udstyr skal vurderes.

I senere projektfaser skal teknologi og mulige leverandører af Open Source-løsninger vurderes – ligesom økonomiske vurderinger og analyser vil blive aktuelle.

Start: Hurtigst muligt
Varighed: Seks måneder
Arbejdssted: Midtjylland
Krav: Min. fem års professionel IT-erhvervserfaring.
Job type: Freelance

Projekt zamknięty

Przepraszamy, już nie poszukujemy konsultantów do tego projektu.

Przejdź do zakładki ”Bieżące projekty”, aby zobaczyć listę aktualnych propozycji.

Jeżeli jesteś naszym potencjalnym klientem i poszukujesz tego typu konsultantów, użyj naszego formularza "Przejrzyj CV konsultanta".

ProData Consult przechowuje dane w przeglądarce / urządzeniu za pomocą plików cookie w celu zbierania statystyk i optymalizacji naszych stron internetowych oraz opcjonalnie w reklamach kierowanych. Akceptując, wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji. Zawsze możesz wycofać swoją zgodę tutaj: Polityka prywatności & pliki cookies

Strona wymaga użycia "Niezbędnych plików cookie". Nasze niezbędne pliki cookie są wykorzystywane wyłącznie w celu zapewnienia funkcjonowania strony i usługi internetowej.

Wybrane usługi stron trzecich mogą przechowywać pliki cookie w celu umieszczania kierowanych reklam, które