#15970 | 2020-02-28 Warszawa, Poland

Specjalista ds. dostaw

INFORMACJE O PROJEKCIE:
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Współpraca typu: B2B.
  • Start: Maj
  • Branża: Finansowa

ROLA W PROJEKCIE:
  • Planowanie dostaw z obszaru IT (usługi)
  • Negocjowanie umów
  • Sprawowanie nadzoru nad harmonogramem dostaw oraz monitorowanie ich statusu
  • koordynowanie współpracy z zespołami projektowymi działającymi w firmie

WYMAGANIA:
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia jako specjalista ds. dostaw
  • Znajomość narzędzi IT służących zarządzaniu dostawami
  • Doświadczenie w pracy w dużej organizacji (mile widziane firmy z branży finansowej)
  • Komunikatywność, dobre umiejętności organizacyjne, konsekwencja w dążeniu do celu
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego

OFERUJEMY:
  • Benefity: karta Medicover, karta Multisport
  • Relacje oparte na zaufaniu i regułach fair play
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia
  • Pakiet relokacyjny oraz program rekomendacji.
  • Stabilną współpracę z międzynarodową firmą


Lokalizacja: Warszawa, Poland
Typ projektu: Praca na zlecenie

Projekt zamknięty

Przepraszamy, już nie poszukujemy konsultantów do tego projektu.

Przejdź do zakładki ”Bieżące projekty”, aby zobaczyć listę aktualnych propozycji.

Jeżeli jesteś naszym potencjalnym klientem i poszukujesz tego typu konsultantów, użyj naszego formularza "Przejrzyj CV konsultanta".

ProData Consult przechowuje dane w przeglądarce / urządzeniu za pomocą plików cookie w celu zbierania statystyk i optymalizacji naszych stron internetowych oraz opcjonalnie w reklamach kierowanych. Akceptując, wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji. Zawsze możesz wycofać swoją zgodę tutaj: Polityka prywatności & pliki cookies

Strona wymaga użycia "Niezbędnych plików cookie". Nasze niezbędne pliki cookie są wykorzystywane wyłącznie w celu zapewnienia funkcjonowania strony i usługi internetowej.

Wybrane usługi stron trzecich mogą przechowywać pliki cookie w celu umieszczania kierowanych reklam, które