#16774 | 2020-06-18 Warszawa, Poland

Network Team Coordinator/Incident Manager

PROJECT INFORMATION:
  • Industry: IT Infrastructure
  • Location: Warsaw
  • Business trips: Occasionally
  • Remote work: Currently 100%, later-on occasionally
  • Project length: Long-term
  • Remuneration: Negotiable
  • Start: ASAP but 3 months’ notice period is also relevant
  • Assignment type: B2B

THE RANGE OF ACTIVITIES AND TASKS:
  • Manage Network queues in ITSM, allocate resources to tickets based on skills and capacity
  • Validate/screen all requests (incidents, changes, queries, problems)
  • Decide and prioritize when the request, change, work plan activity should be executed
  • Control timely execution of requests, changes and work plan activities
  • Keep a clear communication between/with the engineers and the requesters to get the changes implemented correctly
  • Standard Change validation: intake, implement and aftercare
  • Identify non-standard changes that can be transformed to standard changes
  • Monitor, Track & Trace the ongoing requests /Incidents/ problems/ and any other issues
  • Manage document control and review process
  • Assist in compliancy and audits
  • Improve initiatives in planning and processes
  • Realize KPI targets: ticket assignee and SLA target for each contract
  • Service delivery according to SLA
  • Prepare weekly and monthly reports and presentations for management
  • Take part in weekly and monthly calls with counterparts (DMs, TLs.)
  • Escalate to a team manager in case of doubt, issues and lack of resource capacity
  • Stay informed about vacations/leave of team members
  • Plan dayshift, on call/stand by activities
  • Verify/track resources available for daily operation
  • Build and maintain good internal and external relationships

REQUIREMENTS:
  • Experience in IT environments preferably Network
  • Minimum 2 years of experience in the same or similar position
  • Working knowledge of Processes Management frameworks such as ITIL v3
  • Ability to creatively resolve and/or escalate issues in a reasonably timely manner
  • Ability to manage multiple high priority efforts / competing priorities and flexibility to adjust to changing requirements, schedules and priorities
  • Knowledge of MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Being team-oriented and client-focused
  • Familiarity with the following technologies: Cisco Network, CheckPoint Firewalls, Citrix NetScaler

WE OFFER:
  • Challenging international projects in a Scandinavian business culture
  • Long term cooperation across multiple projects and sectors
  • Transparently built relations based on trust and fair play
  • Flexible working hours
  • High-end IT equipment: monitors, lap-tops, headphones, chill-out room and etc.
  • Benefits: co-finance of Medicover & Multisport cards
  • Relocation package/bonus and internal reference bonus


Start: ASAP
Czas trwania: long-term
Lokalizacja: Warszawa, Poland
Typ projektu: Praca na zlecenie

Projekt zamknięty

Przepraszamy, już nie poszukujemy konsultantów do tego projektu.

Przejdź do zakładki ”Bieżące projekty”, aby zobaczyć listę aktualnych propozycji.

Jeżeli jesteś naszym potencjalnym klientem i poszukujesz tego typu konsultantów, użyj naszego formularza "Przejrzyj CV konsultanta".

ProData Consult przechowuje dane w przeglądarce / urządzeniu za pomocą plików cookie w celu zbierania statystyk i optymalizacji naszych stron internetowych oraz opcjonalnie w reklamach kierowanych. Akceptując, wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji. Zawsze możesz wycofać swoją zgodę tutaj: Polityka prywatności & pliki cookies

Strona wymaga użycia "Niezbędnych plików cookie". Nasze niezbędne pliki cookie są wykorzystywane wyłącznie w celu zapewnienia funkcjonowania strony i usługi internetowej.

Wybrane usługi stron trzecich mogą przechowywać pliki cookie w celu umieszczania kierowanych reklam, które